close
Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,LV333名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,LV333名牌購物

THEN YOU LOOK AT ME
Laugh and cry, live and die
笑和哭.生與死
Life is a dream we are dreaming
人生就是一場夢.而我們就在夢中
Day by day I find my way
Look for thd soul and the meaning
日復一日.我尋找我的方向
找尋我的靈魂跟人生的意義
Then you look at me
And I always see
這時你看護著我
而我總能看見(知道)
What I have been searching for
I'm lost as can be
什麼是我曾經追尋那些我可能失去的(東西.方向)
Then you look at me
And I am not lost anymore
此時你仍然看護著我.
我不會再迷失了
People run, sun to sun
人們追逐著太陽.
Caught in their lives ever flowing
過度奢求他們的生活
Once begun life goes till it's gone
生命自有源頭.而後至盡頭
We have to go where it's going
我們就該去應該去的地方
Then you look at me
And I always see
這時你看護著我
而我總能看見(知道)
What I have been searching for
I'm lost as can be
什麼是我曾經追尋那些我可能失去的(東西.方向)
Then you look at me
And I am not lost anymore
此時你仍然看護著我.
我不會再迷失了
And you say you see
When you look at me
當你看著我的時候.你說你都看到了
The reason you love life so
這就是你深愛生命的理由
Though lost I have been
I find love again
雖然我曾經迷失
我現在又找到了愛
And life just keeps on running
And life just keeps on running
生命就是不斷前進.不停歇
You look at me and life comes from you
你看護著我.而生命也來自於你

Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,LV333名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,LV333名牌購物
arrow
arrow
    全站熱搜

    rodriq74 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()